ЗМІЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ  ГОЛОВА 

Голодніков Павло Вікторович 

 

вул.Адміністративна, 9, м.Зміїв Чугуївського р-ну Харківської обл., 63404

 

(05747) 34523

 

Електронне листування

02a01fab5a5dd2a8ce2e595f6794d929

Що роботи, якщо ви пошкодили (розбили) товар в супермаркеті? 

Досить часто трапляються ситуації, коли ми випадково пошкоджуємо (розбиваємо, трощимо) товар у магазині чи супермаркеті. Фактично нам доводиться оплачувати продукцію, яку ми не бажали купувати, і окрім того не повинні були.

Для того, щоб не опинитися в такій ситуації, необхідно пам’ятати:

Закон України «Про захист прав споживачів» гарантує право споживача на вільний вибір товарів належної якості. Тому примусити оплатити товар, який Ви не бажаєте купувати і який є пошкодженим, адміністрація торгівельного закладу не має права;

 

Відповідно до положень статей 323 і 668 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення або пошкодження майна лежить на власникові. Тобто, до того часу, доки Ви не оплатили товар на касі, Ви не є його власником і тому не відповідаєте за його пошкодження;

Якщо Ви ненавмисно пошкодили (розбили) товар, наприклад, дістаючи його у випадку, якщо вся продукція на полицях розміщена занадто щільно, і тому зачепили інші продукти, в такому разі Ви також не повинні нести за це відповідальність, оскільки адміністрація торгівельних закладів зобов’язана розташувати товар так, щоб він не заважав покупцеві.

Інструкція:

Якщо з Вами сталася така ситуація, не поспішайте сплачувати за непотрібний Вам товар неналежної якості.

Наполягайте на складенні акту про пошкодження товару, а також про обставини, які виключають Вашу вину (неправильно розставлений товар, вузькі проходи тощо). За можливості знайдіть свідків, які змогли б підтвердити дані обставини.

Якщо і після вчинення зазначених дій охорона та адміністрація торгівельного закладу наполягають на оплаті Вами пошкодженого товару, то в даному випадку необхідно звернутися до відповідного територіального органу державного контролю за додержанням прав в сфері захисту прав споживачів (контактні данні такої установи мають бути зазначені в Куточку споживача торгівельного закладу).

Важливо!

Якщо охорона або адміністрація супермаркету не надає Вам можливості вийти за межі торгівельного закладу, доки Ви не сплатите за товар, або до Вас було застосовано силу, в такому разі викликайте працівників Національної поліції, оскільки такі дії вказаних осіб є незаконними.

Нагадаємо, що отримати безоплатну правову консультацію Ви можете звернувшись до відділу «Зміївське бюро правової допомоги» Харківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який працює з понеділка по п'ятницю з 08-00 до 17-00, за адресою: м. Зміїв, вул. Гагаріна, 15 тел. (05747) 3-11-13.

© 2024. Зміївська міська рада. Всі права захищені. Joomla! — безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU Загальна Публічна Ліцензія.